نوشته شده توسط : hiwebex

در ابتدا طراحی سایت به صورت ایستا و با تغییرات کم همراه بود و اکثر سایت ها با هدف اطلاع رسانی، آموزش و معرفی کسب و کار ایجاد می شدند. با گذشت زمان طراحی سایت به صورت پویا صورت گرفت و برنامه های وابسته به وب گسترش پیدا کرد. تجارت الکترونیکی به همراه برنامه های تحت وب تحول زیادی را برای کاربران اینترنت ایجاد نمود و آثار زیادی در زندگی افراد داشته است به طوری که سبک کسب و کار را در بسیاری از حوزه های تجاری به طور اساسی متحول کرده است.

در دهه اخیر ابتدا وبلاگ ها  و وبلاگ نویسی و ایجاد امکان تولید محتوا توسط کاربران و بعد از آن شبکه های اجتماعی که شروع آن با فیس بوک بود و در آخر پیام رسان های تحت موبایل تحول زیادی را در اینترنت ایجاد کردند. به طوری که شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها روند های اجتماعی و حتی سیاسی را تحت تاثیر خود قرار داده اند. و با پیشرفت علم در سخت افزار نیز ابتدا رایانه های رومیزی سپس رایانه های همراه و پس از آن تبلت ها  و تلفن همراه ظهور پیدا کردند و الگوی استفاده از اینترنت به سمت دستگاه های قابل حمل تغییر کرد. اکنون بیشتر کاربران به وسیله ی موبایل و تبلت به اینترنت متصل می شوند. به همین دلیل طراحی سایت نقش مهمی را در جامعه ایفا می کند و طراحی سایت باید با اولویت نمایش بر روی صفحه موبایل و تبلت طراحی شود.

یکی از موارد مهم در طراحی سایت بحث امنیت فضای تولید و تبادل داده ها می باشد. با نفوذ اینترنت به مراکز مختلف و ایجاد میلیون ها سایت تجاری، دولتی و شخصی توسط طراحی سایت و وابستگی خیلی زیاد زندگی روزمره به اینترنت خطر ویروس های رایانه ای و خسارت های ایجاد شده به وسیله ی آن بسیار اهمیت بسیاری پیدا کرده است. بنابراین طراحی سایت باید دارای طراحی امن باشد و با رعایت کلیه استاندارد های لازم در برنامه نویسی، راه های هر گونه سوء استفاده را به طور کامل مسدود نمود.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: